יום שני, 7 בינואר 2013

מבזק חדשות!--- עסוקים קצת צוות הבלוג+מסך חדש!+הפתעה!

המבזקים!-מהדורה 1

שלום לכולם!
דניאל כאן!
אתם בטח שואלים, מה אני עושה כזה מאוחר?
אני עסוק בענייני הבלוג כדי שתהיו אתם הקוראים, פשוט מאושרים!
אז בואו נתחיל במבזק:

אני מאוד שמח מן הבלוג שיצא!
מן סתם בלוג פרטי שלי אל-------------------------------------------הבלוג הנהדר הזה!


אבל  אנחנו הצוות עסוקים קצת בבלוגים האחרים שלנו!,
אז לפעמים יום אחד או שניים, לא נעדכן!

העניין השני:
המסך החדש פורסם לפני יומיים או יום,
ואני כאן כדי להראות לכם אותו!

בגלל החידוש בחג המולד,
אז יש ארבעה מסכים!
הראשי:
בטח אתם רוצים לראות את ההפתעה!
חכו בסבלנות!
רמז: נהנים ועושים דברים כיפים, מי יודע?, אני רוקד בינתיים!
מסך 2:
קבלו את הצפקזאורס המעופף! (לא יודע איך קוראים לו, אני קורא לו ככה)

מסך 3:
קבלו את הדרנזאור הרוקע!
(גם לצקיפוזזריוס הזה אני לא יודע איך קוראים, אז אני קורא לו ככה)

מסך 4 (אחרון):
קבלו את השואגזאור השואג!
(גם לשואגונדאזאור הזה אני לא יודע איך קוראים, לכן אני קורא לו ככה)

אז מה אתם אומרים על המסכים!
בעיני הצפקזאורס הוא הכי חמוד ומדהים!
וגם מגניב במקום ללכת לעוף!, אני מתאר את זה בעצמי!


מי שלא רוצה לראות את ההפתעה הזאת נא לא לראות!

ההפתעה היא: מסיבת בלוג כמובן!
נוסח: הדינוקדמון (אדם קדמון ודינוזאורים או ביחד: הדינוקדמון)
אז, רמז למה שיקרה:

נתחיל בפלאזה, נהפוך לדרקונים נרקע נשאג ונעופף!

המלצה שלי: אל תהיו צפקזאורס מעופף!, אני רק יהיה דינוזאור, 

ואז תהיה תופסת דרקונים, כל אחד ינסה לתפוס צפקזאורס מעוף.

מקווה שתאהבו!

דניאל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הגיבו בבלוג News Times penguin!
הגיבו הארה, הערה, או סתם דעה שלכם!
-רק בלי תגובות פוגעות!-
דעתכם חשובה לנו:

-צוות הבלוג- :)