יום רביעי, 9 בינואר 2013

הכתבה הראשית-תרגום

שלום לכולם!

דניאל כאן!
יש לי חידה בשבילכם:
למה בא לי לתרגם את הכתבה?
1. סתם בשביל הכיף
2. בא לי לדחוף מילון ולתרגם
3. כל התשובות נכונות


התשובה הנכונה היא 3,
ועם תוסיפו 5 ו0...... אה...
במקום לחרבש לכם את הראש בואו נעשה חשבון!:
5+3=8 נוסיף 0 יצא 80!
זה הציון במבחן האחרון שלי.

אז, בחזרה לנושא,
אני אתן לכם הערה: מה שבכחול זה הערות שלי,
ומשהה בשחור זה התרגום,
אוקיי?
אז בואו נתחיל!
תמונת הכתבה:











הכותרת: מאחלת שנה טובה!
התרגום:
ע"י אונט ארקטיק----> 2013 פה------- ואין שוב דבר לבזבז!
יצאתי החוצה ב1 לינואר לדבוק סקופים חדשים על דברים גדולים המגיעים לקלאב פינגווין.


נפגשנו אני וגארי ושאלתי מה הוא מתכנן,
הוא אמר: "אני ממציא דוחה דינוזאורים!"
בעידנו זה לא הגיוני כלל-וכלל.

עם לא ידעתם על מה קראתם עכשיו,
אני יכול לומר לכם זה על המסיבה הפרהיסטורית!
הוא ממציא דוחה דינואורים כדי להרחיק דינוזאורים מהוא עצמו ומכונת הזמן שלו.

נכנסתי לחנות הבגדים וראית את קיידנס,
היא תפסה אותי לשיחה ואמרה: אונט א.!
אני אומרת לך בצורה אמיתית-אני מתכנת אירוע לפברואר:
אורות!, אופנה!, פרסים ועוד!

אני לא רוצה להרוס לכם,
אבל מה שקראתם עכשיו יהיה כמובן: "מצעד האופנה 2013"!
מקווה שלא הרסתי לכם רבותיי..

בסוף נפגשתי עם Ph בפלאזה בכניסת חנות הפאפלים שלה,
והיא בדקה נוצות צבעונית, ואמרה: "מסקרן.....".

נוצות?!
פאפלי אייל,פאפלי עטלפים, יכול להיות שיהיה פאפלי טווסים?!
לא יודע, מקווה שכן...

מקווה שנהנתם לקרוא את הכתבה!
כמובן מי שרוצה שיראה את הכתבה בעיתון באנגלית!


מקווה שנהנתם!

דניאל.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הגיבו בבלוג News Times penguin!
הגיבו הארה, הערה, או סתם דעה שלכם!
-רק בלי תגובות פוגעות!-
דעתכם חשובה לנו:

-צוות הבלוג- :)