יום חמישי, 10 בינואר 2013

מבזקים מהדורה 2!+פין חדש+מכונת הזמן שוחררה

המבזקים!

שלום לכולם!
אני כרגע עסוק עם הרבה ריבים וכו' ואני אפתח מייל חדש,
אותו אגלה רק למי שלא רב איתי בכלל.

אז, אני אגלה אותו לליאור בר לב, 
ארטי 16, שרושקי פינגווין, עומר גבע, לירון,
דויד,רום ג.,לורה,נועה,יונתן, מאיה,אור ח., איתי גלינו,
CDE, עילי ותקועי.

מקווה שלא יקרו מקרים כאלו!
סורי למי שלא כתוב...

טוב, הפין נמצא ביער, והנה הטראקר שעומד להתפרסם פה באתר:

יפה, לא?

לעומת זאת, המכונה שוחררה!
מדהים!
הנה היא במבצרים:
מגניב!, רק חבל שאי אפשר לחזור אחורה בזמן,
אבל לעומת זאת אפשר להיכנס אל המכונה!,
מה קורה כשנכנסים?, תראו!:
זה עוד יותר מגניב!,
פעם ראשונה בעייני גארי המציא משהו מסובך!
הנה התרגום למשהה הוא אומר:
ברכות חברים!
היכונו לשוב לתקופה המדעית!
ב17 לינואר, כאשר מכונת הזמן מוכנה,
נלך לטיול דינוזאורי!

זה מגניב משהה הוא אומר!
זה קצת מעצבן שאי אפשר לחזור בזמן,
אבל לא היה יכול להיות טוב יותר!

ויש לי הפתעה נוספת!
הצצה, איך נראה הדינוזאור טי-רקס במשחק?
גלו פה!
הנה:

זה מגניב!
זה נראה לי הריקוד של הדינוזאור!
מגניב ממש!

דניאל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הגיבו בבלוג News Times penguin!
הגיבו הארה, הערה, או סתם דעה שלכם!
-רק בלי תגובות פוגעות!-
דעתכם חשובה לנו:

-צוות הבלוג- :)