יום רביעי, 2 בינואר 2013

מסך התנתקות+הצצה חדשה למסיבה+מצאתי תמונה של ביזנסמוס

שלום לכולם!

כאן דניאל אסייג.

השתנה לחלוטין מסך ההתנתקות!
כמו שאני מכיר את ק"פ, המסך הקודם היה קשור למסיבה,
ומשום-מה הוא השתנה.


הנה הצצה:
מצטער זו לא התמונה המלאה.........

מצאתי תמונה של ביזנסמוס!
אדיר!
אני כרגע עובד על דף בשם:
"מאגר האירועים שלי...."

פינגווין בלוג אני לא מעתיק מכם, אני רוצה פשוט שידעו מי אני ויבואו לראות!
אז בבקשה, אל תגזימו בהערות על הדף הזה פליז!....

המפגש הראשון כנראה יהיה מחר......
אני יהיה לבוש כמו ביזסמוס, אבל אם עניבה כחולה וראש אייל קצת אחר....

ותדעו שזה אני!
אל תתבלבלו ביני לבין ביזנסמוס!
מי שבא, שיכתוב בדף!, אני פותח אותו עכשיו!

דניאל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הגיבו בבלוג News Times penguin!
הגיבו הארה, הערה, או סתם דעה שלכם!
-רק בלי תגובות פוגעות!-
דעתכם חשובה לנו:

-צוות הבלוג- :)